Kom og vær med til at fejre sommeren i foreningen! Vi inviterer til et par hyggelige eftermiddaggstimer med pølser, kolde drikke og god stemning.
Dette års sommerhygge afholdes i gården hos City Horsens, og vi håber på godt vejr, når Peter Salat ruller grillen frem.