Ambassaden

Business Horsens er til for vores medlemsvirksomheder og deres medarbejdere.
Både du og dine kollegaer kan alle benytte vores tilbud om netværk, VIDENSKLUBBER og events.

Med Ambassaden vil vi gerne gøre det nemmere for dig og dine kollegaer at få overblik over vores tilbud.

Vi har fx VIDENSKLUBBER for jeres HR-ansvarlige, for den kollega, som sidder med ansvaret for digital marketing, for de unge talenter i din virksomhed m.m. Der er også medlemsarrangementer om en lang række faglige områder, fx regnskabsforståelse, rekruttering, sociale medier m.m. Du har sikkert en masse kollegaer, der kunne have glæde af det. 

Du kender din organisation, dine kollegaer og deres behov bedre end vi gør, og derfor har vi brug for dig! 

Vi har brug for ambassadører, der sidder i en central rolle på arbejdspladsen. Det kan være som receptionist, sekretær eller HR medarbejder. 

Som ambassadør får du nyt om aktuelle og spændende tilbud. Direkte i din indbakke og lige til at dele med de kollegaer, som du ved, at det er relevant for.
Vi sender også en eventkalender, som du kan hænge op i frokoststuen.
Vi lover, at vi ikke spammer dig med nyhedsbreve. Du vil få en mail et par gange om måneden. 

2 gange om året inviterer vi dig og alle ambassadørerne til et lækkert arrangement med god mad, hygge og overraskelser. Så meld dig til nu. 


Ambasssaden er et tilbud til medlemsvirksomheder med +10 medarbejdere.
Der kan være én ambassadør fra hver virksomhed.