Undersøgelser viser, at e-mail marketing stadig er en af de mest resultatskabende former for online marketing. 

Første step er selvfølgelig, at læserne åbner nyhedsbrevet. Forskellige undersøgelser viser åbningsrater fra ca. 20 %, afhængig af branche og om du henvender dig til forbrugere eller virksomheder.

Men fælles for alle er, at i dagens informationshav handler succes om relevans!
Det er derfor omdrejningspunktet for denne 2-dags workshop:

Hvordan skaber vi relevans for at få succes med e-mail markedsføring? 

Du kommer til at arbejde med: 

  • planlægning af en effektfuld e-mail kampagne med fokus på målgruppe og udbytte,
  • kampagneflow og indsamling af relevante permissions via relevante kanaler,
  • opsætning og styring af segmenterede målgrupper,
  • opsætning og design af nyhedsbreve,
  • konkrete tips, do’s & dont’s,
  • automatiserede e-mails.

Vi vil arbejde med MailChimp på workshoppen.
Inden workshop start vil du modtage et spørgeskema om dine erfaringer med e-mail markedsføring, således at vi kan tilpasse workshoppens indhold.


I samarbejde med Shark & Co.
Underviser er projektleder Mette Due Ladefoged.

Tilmeld dig her


Praktisk information

Bemærk 
Der er 24 pladser til workshoppen. Pladserne fordeles efter først til mølle-princippet.

Tid 
Tirsdage den 12. marts og 9. april 2019
Begge dage kl. 8-11.

Sted
BusinessHorsens, lokale 6.04
Chr. M. Østergaards Vej 4A, Horsens

Pris
Medlemmer: kr. 200,- ex moms 
Øvrige: kr. 400,- ex moms

No show fee kr. 250,- ex moms ved udeblivelse uden afbud. 

Tilmeldingsfrist
Onsdag den 6. marts 2019